lørdag 5. november 2011

Endringer i bloggen!

Nå har det blitt store endringer i bloggen min. Jeg har så mange bilder av kaker og ønsket å få lagt de ut  i litt mer orden enn å bla nedover hele siden. Det har jeg fått til nå! Nå kan man gå inn på de kakene man ønsker å se på ved å klikke på navnet.

Jeg har også lagt ut en artikkel om meg som ble laget i forbindelse med HOBBYMESSA i Oppegård. (Som forøvrig er helgen 12.-13. november i år, i Greverudhallen).
Jeg kommer også til å legge ut bilder av troll og røttene mine.

Ny interesse er foto. Derfor har jeg laget et album av noen bilder jeg har tatt av bilder i høsten.

Denne frosken tok jeg bilde av i Tyskland i sommer.

Tar med glede i mot ris og ros om bloggen min ;-)

4 kommentarer:

  1. Jeg liker den nye layouten din veldig mye:) Syns den har blitt veldig fin og enkel å finne fram i.

    Lykke til videre! :D Jeg skal følge med videre.

    SvarSlett
  2. Hei Marianne!
    Jeg syntes bloggen blir bedre og bedre. Lett og finne det jeg har lyst til å lese mere om. Flott :-)

    SvarSlett
  3. Takk Grete! Da er hensikten med endringene oppnådd. Skal legge inn kommentarer til hvert bildet i albumene også. Men det må jeg ta litt etter litt.

    SvarSlett